Това... е стаята на прислугата в къщата която строим. Замислям се да не взема ли да стана гувернантка :)
Feb 09 2012, 12:13 в Фотография
Прикачена картинка:
ladder and sea.jpg
ladder and sea.jpg · 907x607px, 172KB
Коментари
t0m3kk

гледката наистина си я бива :)

Feb 09 2012, 12:17
dandelion

Гледката е супер, но къщата е безумна.. Застроена площ 600м2. Аз целия си живот съм живяла в панелка от 70м2 и пак съм "оцеляла" :)

Feb 09 2012, 12:26
t0m3kk

e к'фо.. не е кой знае колко голяма :D има и къде, къде по-голями, но все пак 600 квадрата не са малко :)

Feb 09 2012, 12:30
mitternacht

застроена, чу'ек :) Не цялата къща :Д Апартамента тука е 110 или 120 квадрата и си има доволно място, 600 квадрата... 5 апартамента... еегати :)

Feb 09 2012, 12:35
mitternacht

айде да ставаме "прислуга" :)

Feb 09 2012, 12:35
t0m3kk

@mitternacht, да видях го това "застроена" :D и все пак - не е от най-големите :) но все пак си е доста :)

Feb 09 2012, 12:41
mitternacht

внезапно се сетих за милионите хора по света, които няма да имат и еквивалента на един лев днес да хапнат нещо, или бездомните които в студовете спят

Feb 09 2012, 12:44
mitternacht

като скотове- където намерят.... ебати контраста и живота... а другите се чудят къде да си вложат парите и не знаят кво да правят с тях и каква яхта да си купят

Feb 09 2012, 12:45
mitternacht

и каква глезотия ненужда да измислят- от рода на часовник с диаманти и прочее *удря го философската вълна*

Feb 09 2012, 12:46
eagle

Вместо да мислиш, пускай периодични преводи на уницеф. Не СМС-и, а банкови преводи.

Feb 09 2012, 13:00
mitternacht

Чул те Господ, да мога да си позволя периодични преводи, които си струват споменаване.

Feb 09 2012, 13:01
eagle

На месец даваме повече от 10 лева за глезотии (вафлички, кафенца, прочее), от доста време си спестявам вафличките и пускам този минимален превод. Толкова мога.

Feb 09 2012, 13:04
mitternacht

Не е лош, като чисто- символичен жест.

Feb 09 2012, 13:05
eagle

Да ти кажа, повечето хора, които познавам и имат наклонност да дават, дават по подобен принцип. Всъщност, от тях го разбрах и пробвах. Не боли.

Feb 09 2012, 13:07
eagle

За момента не мога да съм световен диктатор. Когато мога - ще стане забавно и последния проблем на хората ще е гладът.

Feb 09 2012, 13:08
eagle

Обаче, погледни глобално. Убеден съм, че един символичен жест, направен от много хора, е далеч по-силен и по-необходим от милиардите на т.нар. "филантропи".

Feb 09 2012, 13:09
eagle

О, пардон. Филантропите дават пари, само когато имат изгода. Някой ден всички ще разберат, че нищо не им принадлежи и трябва да (съз)ДАВАТ, а не да консумират.

Feb 09 2012, 13:09
mitternacht

То че не боли- не боли. Ама... ако се съберете 20на човека и всеки е решил да прави като тебе, току-виж сте могли да помогнете на един бездомен човек поне да е

Feb 09 2012, 13:12
mitternacht

нахранен и облечен. 20 човека- 1 човек. Не е ефективно някак си. Докато ако имаш практическата възможност да отделиш 1-2 милиона- това е друго нещо.

Feb 09 2012, 13:12
mitternacht

Та.. символичен жест- ако 1 милион българи го направят... макар че за милион от обикновените българи тия 10 лева ще са им добре дошли и на самите тях.

Feb 09 2012, 13:13
eagle

Да, де...обаче бездомниците са друга бира. Те имат избор. И никой дори няма право да казва противното. Виж, ако те шибне едно цунами и останеш без дом, тогава

Feb 09 2012, 13:14
eagle

нямаш избор. Толкоз. Вярвам повече на уницеф. Не вярвам на бездомници, на които давам пари, проследявам ги и виждам, че си купуват евтин алкохол.

Feb 09 2012, 13:14
mitternacht

Предлагането е прекалено обширно за да не консумират. А дано дойде тоя "някой ден".

Feb 09 2012, 13:14
eagle

Бе, човек, майната им на българите. Излез от националистическата парадигма и виж колко е голям светът. Той не се нуждае, а и не трябва да има граници.

Feb 09 2012, 13:16
mitternacht

Сложи ни на едно средно ниво в глобален мащаб- пак сме добър пример. Никъде хората не биват заливани с излишък откъм заплата. И пак стигаме до конумиращата,

Feb 09 2012, 13:20
mitternacht

друга класа с желание за по-висока класа яхта.

Feb 09 2012, 13:20
eagle

Никакъв пример не сме, защото всички тук, във Вулгария, крещят "Давайте, братя, да даваме!" и тайно се надява някой друг да се "прецака" и "набута"...

Feb 09 2012, 13:22
eagle

Затова отдавна твърдя, че не съм българин. По-добре ми звучи "човек".

Feb 09 2012, 13:22
eagle

Впрочем, нашата мафия можеше да вземе пример от Якудза (така ли се пише?) когато се случи цунамито. :)

Feb 09 2012, 13:23
mitternacht

Имам предвид, че ако тук стигат примерно 100 евро някой да е облечен и нахранен за месеца, в Германия, Америка и прочее 100 евро е нищо. Така че може да се

Feb 09 2012, 13:29
mitternacht

преценява според икономиките. Или по-богатите държави да издържат всички, но някак си не е морално. Да... и мафията, и политиците, и "звездите" (все същите)

Feb 09 2012, 13:30
mitternacht

да вземат пример. Това е проблема, не вземат и им е добре така. Ако двама политика не крадат, 200 човека ще живеят по-добре.

Feb 09 2012, 13:31
eagle

Не гледай какво другите дават, концентрирай се върху това какво сам можеш да дадеш.

Feb 09 2012, 13:32
mitternacht

там е, че нашите възможности са нищожни и практически безсмислени на фона на... бюджета на.. един филм Туайлайт. Спокойно може да се мине без подобна творба.

Feb 09 2012, 13:35
eagle

Е, никой не те насилва да даваш. Ако всичко направено от сърце и според малкото възможности е "безсмислено"...прави каквото обичаш. Животът си е твой.

Feb 09 2012, 13:38
eagle

Просто занапред имай едно наум когато започнеш да гледаш колко дават другите и колко не даваш ти. :) Простичко е. :)

Feb 09 2012, 13:39
mitternacht

Говорим за чист смисъл и полза. Може и хиляда души да дадат по 10 лева, но няма да е същото като една филмова компания да даде 1 милион.

Feb 09 2012, 13:48
mitternacht

Дори няма да е приблизително. Нека ти го смеля така. Първия Туайлайт е с бюджет 37 милиона. Приходите от филма са 387 милиона + няколко стотин хиляди.

Feb 09 2012, 13:49
mitternacht

Изчезващата средна класа на България решава да отделя по 10 лева всеки месец. НАЙ-МНОГО, което НИКОГА няма да стане- да се събират 5 млн долара на месец.От хора

Feb 09 2012, 13:51
mitternacht

които се нуждаят от тия 10лв месечно. Филмовата компания БЕЗ НИКАКЪВ проблем може да се откаже от едни 50 млн само за един тъп филм. Това е 10 пъти повече.

Feb 09 2012, 13:54
mitternacht

Една компания. Не се тревожи за трапезата им, все ще имат спестявания за черни дни. И това е един малък пример. Вместо да направят поредния дебилен филм, могат

Feb 09 2012, 13:55
mitternacht

да помогнат десетки пъти повече от милион човека с милион чисто-символични жестове месечно.

Feb 09 2012, 13:56
mitternacht

Защото Робърт Патисън може да направи много повече от мен, теб и твоите приятели.

Feb 09 2012, 13:57
dandelion

Да се включа и аз. Откакто работя в тази фирма, почти всеки ден изпитвам физическа болка от това колко пари харчим. Нормално е, да поръчаме часовник за 3 ..

Feb 09 2012, 14:28
dandelion

3 милиона или да имаш 20 чанти луи витон за по 1600 евро всяка. За това и напускам в края на месеца. И сега относно дараването "на дребно" @mitternacht важно е.

Feb 09 2012, 14:30
dandelion

Защото ако ги няма тези със съвестта, даряващи малко, големите съвсееем няма да го мислят за важно. Сега поне от социален натиск се чувстват длъжни да си дават

Feb 09 2012, 14:31
dandelion

милионите. Наскоро гледах филма "in time" смени думата "време" с думата "пари" и виждаш 1:1 какво става в света. Но 20 човека с по 10 лева не са по-малко важни

Feb 09 2012, 14:33
dandelion

от 1 човек с 20 милиона. Нали in the end of the day идеята е, че всички трябва да станем по-добри хора, не само тези с парите :) Поне аз така го виждам.

Feb 09 2012, 14:35
dandelion

През последните 7 години дарявам всеки месец 5% от джобните/заплатата си за благотворителност. Дали ще е 6 или 60 евро винаги се радвам, че мога да отделя :)

Feb 09 2012, 14:37
dandelion

В крайна сметка щом мога да живея със 100% от бюджета си мога да се науча да живея и с 80% (15% пестя за черни дни :) )

Feb 09 2012, 14:38
mitternacht

Много хубаво казано... пак твърдя- не е лош жест, напротив :) но като чисто символичен и евнетуално... да... подсещаш и другите хора.От практическа гледна точка

Feb 09 2012, 14:42
mitternacht

обаче трябва да се предприеме съвсме друг подход. Човечеството не е дорасло до подобен. Вместо оръжия- храна. Милиарди за въоръжаване? Милиарди за помощи. Тъпи

Feb 09 2012, 14:42
mitternacht

филми? Помощи. И т.н. :) но да- жестовете не е казано, че трябва да спират :) И поздравления за пестенето...

Feb 09 2012, 14:43
t0m3kk

@dandelion, дам и аз съм намислил нещо такова като за твоите 5%, но все още нямам шанса да заделям.. но за напред се надявам да мога :)

Feb 09 2012, 15:30
eagle

Бахти. Много мразя да мисля за балканския синдром. @mitternacht, пич, когато се научиш да гледаш само и единствено твоята паница, ще пораснеш.

Feb 09 2012, 17:39
mitternacht

Балкански синдром или елементарна математика :Д Научи се да мислиш логично!

Feb 09 2012, 17:39
eagle

В никакъв случай дребните 10 лева не ме правят добър човек, нито се опитвам да изкупувам грехове с тях. Живея. Значи мога да помогна. Мога ли - длъжен съм.

Feb 09 2012, 17:40
eagle

Мит, кажи си, че не ти се разделя с една проклета десетачка, не търси оправдания. Пи е направен с 16 хиляди бюджет.

Feb 09 2012, 17:40
mitternacht

хубаво, хубаво, никой не е казал противното :Д

Feb 09 2012, 17:41
eagle

Научи се да не мислиш само за себе си, после обяснявай кой колко и как трябва да дава.

Feb 09 2012, 17:41
mitternacht

я прегледай пак сметките по-горе :Д

Feb 09 2012, 17:42
eagle

Ако търсиш сметкаджийство от дарението, а не го правиш, защото можеш, значи не даряваш нищо, човек. Това е положението.

Feb 09 2012, 17:47
mitternacht

Търси се реална възможност за постигане на нещо с реални суми а не символични, които ще стигнат за един човек за един ден. Щото символичните суми често са само

Feb 09 2012, 17:48
mitternacht

я за начесване на криворазбрано хипарско его, я за нещо друго :)

Feb 09 2012, 17:48
mitternacht

Ако е въпрос само на един жест- обикновен жест- няма лошо. Границата на безкористното е много размита.

Feb 09 2012, 17:49
mitternacht

Бе... щом е и за начесване на каквото и да било - пак е добре. Целта оправдава средствата.

Feb 09 2012, 17:49
eagle

Ако целта ти е да си безбожно тъп, а средствата за това са: егоизъм, цинизъм, екстраверсивна тъпота...е, справяш се. Остави хипитата на мира да си пушат трева:)

Feb 09 2012, 18:11
eagle

А относно безкористното, погледай малко Тарковски. ;)

Feb 09 2012, 18:11
mitternacht

Смешник е тръгнал да определя хората? Това показва собствената ти тъпота. Сещаш ли се за сламката и гредата? Гредата ти е бръкнала чак в мозъка :)

Feb 09 2012, 18:16
mitternacht

Хипитата се разпростряха навсякъде, мамка му! Ама от скофтената порода. Дори няма достатъчно пестицид!

Feb 09 2012, 18:17
eagle

Знаеш ли, спести си десетте лева. А на лично съобщение ми прати номера на сметката, която имаш в някоя банка. Онези деца са зле с храната, ти - с егото си. :)

Feb 09 2012, 18:18
mitternacht

С тези ТВОИ десет лева... пари направи. Ей за подобно начесване на егото говорех. Спомена за тях, вземи че млъкни. Сеш' ли се? Безкористност? :)

Feb 09 2012, 18:19
eagle

Страх ли те е от хипитата? Защо? Страх те е, че не си достатъчно отворен към света, извън теб ли? Кажи, кажи, кажи. Ще ти помогнем. :)

Feb 09 2012, 18:19
mitternacht

Не бе, страх ме е, че няма достатъчно пестицид :( А кръгове- навсякъде!

Feb 09 2012, 18:20
eagle

Забравих, че само ти имаш срещу какво да се бунтуваш. Разликата между теб и хипитата е, че вторите са идиоти, които вярват в ценностите. А ти си само идиот. :)

Feb 09 2012, 18:22
mitternacht

ии... препратка към смешника който ръси определения :Д

Feb 09 2012, 18:23
mitternacht

Любим ти позьорщината :Д Отиваш да протестираш срещу войната във Виетнам? ОК. Не се къпиш и ходиш да прегръщаш дърветата? Не е ОК.

Feb 09 2012, 18:24
eagle

Не. Не се къпя, щото религията ми го забранява. Адвентист съм. На осмия ден. В свободното си време съм системен админ и трепач на пикльовци. :)

Feb 09 2012, 18:33
mitternacht

Щото Йехова ти го заповядва лично от горящия ти лаптоп... :) Видиш ли, казах ти... не е на добре :Д

Feb 09 2012, 18:34
t0m3kk

wtf... ебахте майката на поста :D :D

Feb 09 2012, 18:34
eagle

Сладур. Ако извадиш ръката си от гащите и прелистиш някоя и друга страничка, виждал си по филмите как се прави, може и да се образоваш, знам ли...

Feb 09 2012, 18:36
mitternacht

Aко спреш да прегръщаш дърветата и се изкъпеш, ще спреш да ръсиш определения по непознатите, които имат търпението да говорят с теб, като с човешко същество.

Feb 09 2012, 18:37
eagle

Нееееее, не Йехова. Йешуа се казва. Толкова ли е трудно да го запомните. И не е от димящия лаптоп. От дима на зелената фея ми го казва. Защо не си говори с теб?

Feb 09 2012, 18:37
mitternacht

Смешник, аймтелиня :Д

Feb 09 2012, 18:37
eagle

Да, бе! Откъде накъде ще се къпя. Това е първо правило в нашата религия. Второто е - не бъди @mitternacht :)

Feb 09 2012, 18:39
mitternacht

:Д зомфг има един език, рабрш ли? Викаш, ако си моя милост, ще ти понамалее егото? :) После как ще живеем? :) За какво ще живеем? Какво ще ни крепи?

Feb 09 2012, 18:42
eagle

Не, бе, тя второто правило е такова, щото да не бъдем безхарактерни, егоистични, некадърни, безполови мекотели. Искаш ли да ти кажа третото правило?

Feb 09 2012, 18:43
eagle

то*

Feb 09 2012, 18:44
mitternacht

Смешник ръсещ определения. Ей, нямаш научаване бе :) Егати готиния екземпляр :Д Напиши си го на ръчичката :)

Feb 09 2012, 18:44
eagle

Не мога. Прегърнал съм две дървета.

Feb 09 2012, 18:46
mitternacht

Сори. Така ще си останеш тогава. Шанс. Ти губиш. Гейм оувър.

Feb 09 2012, 18:47
eagle

Хайде, отивай да гледаш цици и не се опитвай да мислиш. Като компромисен вариант, за да не се чувстваш обиден - отивай да мислиш за цици. :)

Feb 09 2012, 18:52
mitternacht

А ти не мислиш за цици? Мислиш за... дървета? Спрайт има да ви каже нещо...

Feb 09 2012, 18:54
eagle

Половин час се опитвам да симплифицирам отговор, който да схванеш. Единственият, който е близо до емоционалното ти развитие би бил: Бълбук-бълбук. :)

Feb 09 2012, 19:28
mitternacht

Глей го смешника :) Как се отклонява от темата милия любител на смърчове... :)

Feb 09 2012, 19:46
eagle

Не само на смърчове. Трепетлики обожавам. Кипариси - също. Думички, които без гугъл, ще ти останат непознати. :)

Feb 09 2012, 19:51
mitternacht

От там ли ги научи, драги ми привърженико на акациите?

Feb 09 2012, 20:45
mitternacht

пък аз, да взема да ги търся в уикипедия :(

Feb 09 2012, 20:47
eagle

Уикипедия и Гугъл научиха за трепетликите и кипарисите, едва когато открихме, че смолите им са психотропни вещества.

Feb 09 2012, 20:54
eagle

Доста слабичко, иначе. Можеше да се постараеш повече. :) Не че можеш, обаче е важно старанието. :)

Feb 09 2012, 20:55
mitternacht

ама за тебе винаги! Само да пожелаеш! Любимото ми забавно хейтърче :Д Всъщност- единственото :) ама трябва да има всякакви екземпляри :) Шоу да става :)

Feb 09 2012, 20:56
mitternacht

Предполагам откритието ти е било приятно? Още ни държи, хъм? Обичаме дърветата, хъм? :)

Feb 09 2012, 20:57
eagle

Не, не. Шоу става, когато публикуваш снимка в група "Фотография". :)

Feb 09 2012, 20:58
mitternacht

харесват ли ти? Гледам, коментираш редовно, разгледал си ги всичките, редовно ги преглеждаш... не можеш да ги схванеш, ама като пораснеш- тогава :)

Feb 09 2012, 20:59
eagle

колкото и да порасна, когато видя недоизмислени снимки, все няма да ги разбирам. :) щракай си, де, това е най-масовото хоби. :)

Feb 10 2012, 00:26
mitternacht

Епа ще си щракам :) Като ти не щракаш, пък да качиш нещо нейде... требе и фотографи да има ;)

Feb 10 2012, 00:27
eagle

Как да ти кажа...самокритичност се нарича. Нещо, което егото ти не познава. От това ти страда фотографията. :)

Feb 10 2012, 00:46
mitternacht

има самокритичност, разбира се. Качвам, каквото харесвам. Харесвам, каквото качвам. Не качвам, каквото не харесвам. Ти пък нищо ли не си харесваш? Защо тогава

Feb 10 2012, 00:50
mitternacht

си хабиш времето с толкова непродуктивни неща?

Feb 10 2012, 00:50
eagle

При теб е лесно - щракаш-качваш. Аз щракам, бавно, после мия, проявявам, фиксирам и събирам пари за следващия филм. :) Което възпитава, де.

Feb 10 2012, 00:52
mitternacht

е, жалко за пропуснатите моменти тогава. Лесно можеш да пропуснеш някой детайл. С нагласяне и баба знае.

Feb 10 2012, 00:53
eagle

Ти изобщо знаеш ли как се получава фотографското изображение? :)

Feb 10 2012, 02:02
mitternacht

Мхм мхм.

Feb 10 2012, 10:54
DB Queries: 16 (0.0064s) | CACHE Queries: 22 (0.0022s) | Script Execution Time: 0.025 | Memory usage: 1.07MB | Server Load Average: 0.1, 0.11, 0.09